Kopersbegeleiding.
Kopers van een nieuwbouwwoning of een -appartement willen graag een goede en vakkundige begeleiding. Zeker in de huidige tijd waarin we steeds kritischer worden. De aankoop van een nieuwbouwwoning of -appartement is een flinke investering en de kopers hebben dus recht op een goed advies en een adequate afwikkeling van het meer- en minderwerk.
Door het proces van de kopersbegeleiding goed te structureren kan de aannemer / ontwikkelaar een kwalitatief goed product opleveren. Zowel de kopers als de aannemer kunnen daar van profiteren: een win-win situatie!
Voor de werkvoorbereider van de aannemer is de kopersbegeleiding vaak lastig te combineren met de opstart van het bouwproces. Immers de werkvoorbereider heeft zijn handen vol om de daadwerkelijke bouwactiviteiten op de rit te krijgen. Bezoeken, telefoontjes en e-mails van kopers zijn voor hem dan een storende factor in de werkvoorbereiding.
3D-Home neemt de rol van kopersbegeleider graag over en kan, indien gewenst ook in-company, het gehele meer- en minderwerkproces uit handen nemen. In onderling overleg worden werkprocessen en afspraken gemaakt en 3D-Home doet de administratieve rompslomp en is het aanspreekpunt voor de kopers. De aannemer kan zich dan volledig richten op de kwaliteit van het bouwproces.
Omdat 3D-Home de kopersbegeleiding volledig digitaal uitvoert op een speciaal kopers-platform zijn alle gegevens ook digitaal beschikbaar. Er worden rollen en profielen aangemaakt zodat ook de werkvoorbereider toegang heeft tot de stukken. Maar denk bijvoorbeeld ook aan de showroom voor keukens, tegels en sanitair. Of bijvoorbeeld de mogelijkheid van een binnendeuren-bibliotheek gekoppeld aan de betreffende leverancier.
Voor meer informatie bel 06-12151301 of vul het contactformulier in, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.